Dit vill jag :)

Då var det fredag! Idag ska jag inte göra mycket alls.. Bara må
skönt.. Det enda som händer är nog att jag ska se om det finns någon
tvättid och sen ska jag höra om jag får komma till mamma och pappa och käka tror
jag! Mer än så blir det inte.
-
Men nu till en annan sak. Något jag älskar när det närmar sig julen är ju alla marknader
som finns överallt. I helgen är det julmarknad i Storforsen :D Jag skulle
sååå mycket vilja fara dit. Kanske får övertala jocke om att fara dit
söndag ;) hehe för imorgon hinns det då inte för då styr vi kosan mot Happis
och Ikea. Kuuul!! :D
Ni kan läsa mer om julmarknaden i storforsen HÄR.
(bild lånad av Älvsbyn.just.nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback