kräftor!

Hej på er!
Tänkte ge er en liten update.
I fredags när jag hade jobbat klart så drog jag hem till mamma och pappa. Där var det
dax att hjälpa mamma med det sista innan 70 - 80tals festen skulle börja. Var en jättekul
kväll med trevligt folk. Tog som inge bilder eftersom jag glömde kameran :( Men men!
I går då? Jaa hurreni det var en lugn dag. Jag och jocke gjorde inte så mycket.
På kvällen så drack jag och Hanna lite grann. Blev en rolig kväll efter mycket
täönkande om vad vi skulle göra. Men kvällen slutade med kräftfiske! :D Hahah Var faktiska jättekul
att fiska kräftor. Måste göras om! :)
påtal om kräftor, jag och jocke käkade ju kräftor till middag igår. Var underbart gott.
Ser inte så dumt ut va ;)
-
Idag blir det lite smått och gott hela dagen. Ska tvätta, hälsa på jockes morfar, hjälpa
jocke att packa inför hans fjällresa, plocka här hemma, lämna in bilen på servic och lite
annat. Så jag har det jag gör, och bra är väl de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback