tvätt, finväder och småplock!

Sådär nu är man i full gång.
Har slutat för dagen och varit ut på en längre prommis
med Ozzi som var uppi åssit av glädje när jag kom hem från jobbet. Har köpt
nå ben till hon som hon kan tugga och ha sig med när hon är själv. Nu ligger
hon utslagen på golvet :D haha
Har varit ner med tvätten nu och ska snart ta och göra mig nå mat. Sen ska jag
försöka ta tag i lite saker här hemma. Är så skönt att man har lite energi. Beror nog på
vädret. man vill som inte sitta i soffan och känna sig slö när det är så skönt ute :D
Tror jag och ozzie ska ta oss en längre promenad sen ikväll.
Nääe nu ska jag agera innan jag blir trött :D hahah Hoppas
ni alla har det bra!

Kommentarer
Inger säger:

Klart hon är uppi åssit när hon på pappret heter "Mett namen jär åssit" :D

2011-04-26 | 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback