Spännande!!

Hello!
Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Måste sova nu eftersom det
väntas jobb imorgon förstår ni :) Ska bli skönt att få jobba lite och få
tillbaka lite rutin på sin vardag.
Ikväll har jag varit och käkat hemma hos mamma och pappa. Blev
gravadlaxmacka till förrätt och älgstek och potatis i ugn till varmrätt. Mycket gott
vill jag lova! Efter maten for vi och gjode en rolig grej men mer om det imorgon.
Imrogon ska ni nämligen få veta en rolig grej mest troligt ;) Spännande va?! :D haha
Nääe nu måste jag stänga igen mina blå och få lite sömn. Ska bli såååååå skönt att få
sova i min egna säng inatt.. Sängarna i Tärnaby var ingen
höjdare om du frågar mig.
Hörs imorgon mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback