Snart far vi!

Ojojoj vilka fulla dagar man har haft!
Idag har det varit jobb, packa, käka hemma hos mamma, packa, städa,
haft främmande, handla, packa, tjorv, packa och mer packa...
Här är en del av packningen som ska med imorgon.. haha känns som om vi ska
flytta! Allt är dock inte nerpackat än men det tar jag imrogon.. nu ska jag bara ta det
lugnt dom sista timmarna på detta dygn.
Klockan 11 imorgon så tar vi vårat pick och pack och far, kommer hem söndag! Kommer bli
så kul att fara och skönt att komma bort en stund. Tar med mig kameran så när vi kommer hem
så ska ni få se hur vi hade det under våra dagar :)
Nu ska jag surra med jocke lite och checka av listan inför morgondagen.
Sov gott alla!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback