Skitväder :(

Hej håå så var det onsdag. Har precis kommit ut ur duschen och snart ska man
föna hået. Vet inte vad jag skulle gjort idag. Vädret är grått och trist
så det blir väl att vara inne :(  Skulle borda baka lite eftersom Jocke fyllt år och han ska
säkert ha folk på fika när han kommit hem. Baka gör jag mer än gärna men vars ska jag
rymma de?? :S
Våran frys är ju minimal men man får väl lov att trycka in de? Haha
Ikväll däremot så ska jag och syrran till arvidsträsk på möte. Får se vad som sägs där då.
Det är väl mina planer för dagen. Nääe om man skulle föna håret och gå och titta vad man
skulle kunna baka!

Kommentarer
Millah säger:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-04-06 | 12:06:53
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback