Shopping

Då var middagen intagen!
När jag hade slutat jobba idag så var det bara hem, ut med Ozzie och ta tag i städningen. Men
nu är golven skurade och allt dammtorkat. Känns otroligt skönt när det är gjort!
Igår for jag som sagt på tjejkvällen i piteå. Men syrran följde så
jag slapp fara själv. Det var mycket folk i stan vill jag lova. Tror jag och syrran gjorde
bort alla affärer under en timma hahah. Men under den timmen så fyndade jag
lite iaf :D
Det jag fick med mig hem var:
Mjukisbrallor
2 koftor
leggins
ett linne
en tröja
en mjuk bh :D
-
En liten bild på delar av det som fick följa med mig hem!
Ikväll då? Jaa kan inte säga att jag har några planer. Kan dock säga att det inte känns som fredag
idag iaf. Men är nog för att jag ska jobba hela helgen.  man slutar som hålla koll
på dagarna tillslut :P Haha
Nääe om man skulle gått en liten sväng med damen innan man planerar för kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback