Lovley!

Sådär nu var man hemma igen! haha guu vad jag har färdats idag :)
Hanna kom förbi mig tidigare ikväll så vi satt och surra en stund och
sen fick vi ett il så vi knatade ut på byn och kände oss som 14 år
igen. Kollade i alla fönster och tittade på folk. Destinationen våran
blev hem till Hanna men innan vi tog oss
dit så gick vi en runda inne på konsum och ut kom vi med glass, maränger,
kolasås och dricka. Vad skulle vi göra? jo, marängswis!! :D
Underbartgott om du frågar mig.
Sen kom Eve till Hanna och där har vi suttit och surrat om våran
resa till hemavan. På Onsdag gör vi vägarna osäkra och gör hemavan och
Tärnaby osäkert. Där ska vi bara mysa, ha trevligt och må gott tills på söndag.
Oj vad trevligt det kommer att bli :D
-
Klockan är redan halv 12 och jag måste slå igen mina blå för denna tjej ska upp
och jobba imorgon. MEn innan det så ska jag visa er 2 bilder
från dagen som jag snott av Hanna :)
-
Behövs bara ett ord att summera dagen med.... UNDERBART!

Kommentarer
Anonym säger:

ser mysigt ut..

2011-04-10 | 06:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback