Harry Potter!

Jaha då sitter man bänkad vid tvn. Går en Harry Potter film
på 3an så då tänkte jag att det är lika bra att se den eftersom jag
inte har så mycket annat för mig.
Vilat har jag också gjort- När jag vaknade visste jag inte om det fortfarande
var kväll eller om jag hade sovit hela natten haha. Läskigt dedär :)
Har suttit nu och kollat på olika sidor på utegrejjer. Jag vill ju nänligen göra det lite
mysigare på balkongen i sommar men vet inte vad man skulle ha hett ditut.Vill som ha några
fina lyktor som lyser mysigt. Tänk nu i sommar när det blir varmt så kan man
sitta ute och ta sig ett glas vin i kvällsolen. Oj vad jag längtar!
Nääe nu ska jag kolla vidare efter lite fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback