gååå idiot gååå

Då var det torsdag och kvällen är redan här. Idag har jag jobbat till
4 och sen så for jag hem och käkade, gjorde matlåda, städade ett köksskåp, Och allt
detta på 30 minuter. Tycker jag var nra iaf :D
Blev så sugen på att göra nå eftersom jag är själv hemma ikväll. Jocke är och jobbar
på sparta här i Älvsbyn ikväll. När jag funderat ett tag så tog jag på mig och gick hem till
mamma och pappa. Hjälpte pappa med massa grejjer och så hämtade
vi min cykel :D Så nu ska jag börja cykla hade jag tänkt. Undra hur länge
det går innan man får dööont i röven hahah...
Nu är jag iaf hemma och har nyss duschat av mig. Tänkte sätta mig ner och ta det lilla lugna
ett tag innan man ska föna detta förbannade hår.
Jag på prommis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback