En prommis!

Hej på er!
 
Har ni det bra?
Idag har varit en bra dag. Lillan har sovit jättebra inatt. Hon somnade kring halv 12
inatt och sov till halv 7 imorse. och efter lite mat och byte av blöja så somnade vi om och sov
till halv 10 :) Helt i min stil helt enkelt haha..
Annars idag har vi bara myst. Har ju varit så bra väder nu i några dagar men har
blåst otroligt mycket. Soptunnorna har flygit runt här på gatan och man har
varit rätt att taket ska lossna. Men idag har det blåst liiite mindre så hela familjen
tog en långprommis idag. Var jätteskönt att komma ut och röra på sig. Kan inte gå så himmla 
fort i och med att det sliter och drar i snittsåret men vad gör det :)
Vi tog oss i alla fall en prommis till mamma och pappa på norrabyn. Där drack vi kaffe
och surrade lite innan vi knatade hem igen.
När vi kom hem var både jag, Diva och lillan trötta. Lillan sov i spjälsängen och jag och diva
slappade i sängen medans Jocke fixade middag. Han är så duktig min älskling! 
Blev jättegoda snitzlar med potatis till. Mumms!!
 
Kvällen är oplanerad och lär nog bli ganska lugn. Blir nog mys här hemma med något gott
och världens bästa familj som sällskap ♥
 
 
Ni får hålla utkik, för snart så kommer den nån rad om dagen då lillan föddes :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback