Vårat nyårsfirande

God fortsättning på det nya året!
 
Hoppas ni hade det trevligt igår/ i natt. Vi hade det jättetrevligt i goda vänners lag. Vi käkade
en trerättersmiddag där allt var kanongott! Och precis lagomt mätt blev man :)
 
Förrätt:
3 Små godbitar
Varmrätt:
Surf & turf
Efterrätt:
Hjortronparfait med kolakex
 
Längtar tillbaka ;) haha
Sen spelade vi spel, surrade, skrattade och såklart firade vi in 12-slaget och det nya året med mycket
raketer och skumpa. Jag å andra sidan höll mig till det alkoholfria hela kvällen och fick skåla i Pommac. Men
inte är jag bitter! Hade lika trevligt för det.
Är lite seg idag dock.. Känner att man fått alldeles för lite sömn inatt. Men det hindrade inte
mig och Jocke när vi vaknade. Jocke dammsög hela huset och sen tog jag tag i att plocka bort
julen. Oj så skönt! Nu är allt borta och nerpackat i källaren. 
 
Bjuder på nån bild från vårat nyår!
 
Den fina dukningen, välkommsdrink och snittar
All den goda maten!
Alla underbara vänner :)
 
Speldax!
 
Nyårspussen med hjärtat och GOTT NYTT ÅR :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback