Ny häll och sötstöpning!

Oj vilken dag. Har fått mycket gjort känns det som.
Har nästan varit full fart sen jag vaknade. Jag har hunnit baka, tvätta massa tvätt (bland annat
bebiskläderna!!! :D), gjort lite ärenden på byn, snabbstädat, varit hos mamma och pappa och hjälp
dom med deras köksfläkt, aktiverat Diva, förbrett inför morgondagens mjukkaksbak
och sen så har pappa varit här en sväng som snabbast
och hjälpt oss sätta in våran nya häll!
Våran gammla häll har ju tjorvat i evigheter så nu har vi köpt en ny. Känns riktigt skönt
att veta att nu kan man lita på att man kan använda spisen varje dag.
 
 
 
Nya hällen och sötstöpning på G :)
 
Nu ska jag bara lägga mig i sängen, göra mig nå käk och bara må skönt. Känner
att min kropp behöver det. 
 
Hoppas ni haft en bra dag och at ni får en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback