Klippt och skuret!

Då var snart denna måndag till ända!
Innan klockan var 11 på förmiddagen idag så hade jag hunnit klippa mig, starta första
tvättmaskinen, plockat ihop hemma och dammsugit. För mig är det en väldigt effektiv
morgon vill jag lova haha.. Men skönt att ha det gjort!
Sen for jag och min älskade sambo ut och käkade lunch och handlade innan han skulle
och jobba. Är så mysigt att fara och äta lunch nångång. Är lite vardagslyx över
det kan jag tycka.
Var iaf jätteskönt att klippa sig.Ville göra bort det nu innan man fyller år och det är bäbisdax. Lär
nog ta ett tag innan man far till nån frissa nu skulle jag tro. Klippta det lite kortare och
klippte upp och ur det. Så skönt när håret är "lätt".
 
 
Har för en liten stund sen kommit hem från min mamma och pappa. jag och Diva har varit
där och busat och käkat middag. Resten av kvällen blir det att slappa och bara koppla av :)
 
Hoppas ni alla haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback