Havresnittar och ombesiktning!

Hej hopp!
 
Jag lever.. Har bara inte haft tid eller lust att sitta så mycket vid datorn dom senaste
dagarna. Har pysslat på lite här hemma med lite allt möjligt. Igår var jag och besiktade våran
bil. Kan säga att den är rätt billig nu. Såklart gick den inte igenom utan fick hela 3 stycken
saker som ska fixat innan ombesikning.. KUUUL!! Hatar bilar som tjorvar.. Dom ska ju
bara gå och inte rackla. Men men what to doo. Tror det blir ett inköp av ny bil ganska
så snart!
 
Jag kastade även ihop nå kakor igår. Jag och mamma provade att göra dessa innan jul. Hade
aldrig gjort dom förr men kan lova att dom blivigt en ny favvo hos mig. 
Dessa havrekakor smakar som en blandning mellan havreflarn och kolakakor. Ni hör ju, kan inte
bli annat än super ;) Att dom sedan är otroligt lätta att göra är ju ingen nackdel!
 
Tror jag ska gå och norpa mig en ur frysen! 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Lägger du ut receptet? :)

2014-01-15 | 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback