Göra om ett skötbord :)

Hej!
 
Dessa dagar har gått i lugnets tecken. Har bara tagit det lugnt och mått
väl. Har ju många dagar att döda framöver. 
 
I måndags var både jag och Jocke och mamma och pappa bjudna till farmor på middag. Mycket
trevligt och massa god mat. Fick även farmors recept på mjukkaka så här nån dag tänkte jag
att jag skulle prova baka. Aldrig bakat det själv förr men vafaan, man måste ju prova
för att lära sig :) Det får helt enkelt ta den tid det tar! Får väl ringa och rådfråga
farmor om det kör ihop sig haha!
Gav även farmor ett uppdrag. Gav hon nå gamla gardiner som hon skulle prova sy
om. Ska ju ha nå tyg på sidorna på skötbordet. Var och hämtade detta tyg idag hos farmor
och det passa perfect :) Hon är så duktig lilla tanten!
Så nu är skötbordet nästan helt klart. Saknas bara några korgar under och lite sånt sen är det 
redo för att användas!
 
Köpte detta skötbord beggat och tyckte det var lite tråkigt så jag ville piffa upp det!
 
Och såhär blev det!
Tänk vad lite vit färg och tyg kan göra. Och eftersom det är lite förvaring på dessa skötbord
så har vi fixat en låda under liggdelen om man så säger. Jag är då nöjd :)
 
Nu ska jag ta och käka mig nå middag tror jag. Känner att magen skriker efter
käk. Bästa att lyssna då!!

Kommentarer
Sofia säger:

En lite konstig fråga, du har ju verkligen förberett för en tjej men hur känner du inför den chansen att det faktiskt är en kille? Jag menar tänker du ide banorna eller är du liksom 100% inne på att det är en tjej? Jag hoppas att du inte missförstår och tar illa upp (kan ju vara ett känsligt ämne) för jag menar verkligen inget illa, är bara nyfiken på hur du ser på det

2014-01-08 | 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback