förbredelser inför mjukkaksbak!

Hej på er!
 
Hoppas ni haft en bra lördag. MIn lördag har spenderats största delen med min mamma. När
jag vaknade så tog jag tag i sånt tråkigt som man måste göra. Typ tvätta, dammsuga och massa
sånt. Sen kom mamma och vi packade in oss och hund i bilen, for och hämtade en
av Hannas hundar och drog ut i skogen med dom för lite aktivering. Är en
härlig känsla och se hundar springa lösa tycker jag. Dom ser så överlyckliga ut :)
När vi kom hem så bakade mamma lite bröd här hos oss och förbredde middagen. Sen var det
bara hämta pappa och käka. Blev kycklingtacos och det var mycket gott!
Efter maten så fixade pappa lite eljobb här hemma. Tur man har en duktig pappa! :) Vad skulle
man göra utan sina föräldrar? ♥
 
Vet ni vad jag mer gjort ikväll? Jag har förbrett inför morgondagens mjukkaksbak! Ska
bli spännande eftersom det är första gången jag bakar "farmors" mjukkaka utan farmor haha..
Men nog tror jag det ska gå bra.
 
 
Man måste ju prova för att lära sig!
 
Resten av kvällen ska jag bara spendera i sängen. Kolla nån serie och bara 
må skönt. Känner att min kropp behöver detta efter en dag i full fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback