En sväng på byn!

Halloj i stugan!
 
Idag har man gjort lagomt mycket. På förmiddagen for jag förbi hos Alexandra och
var där ett tag innan det var dax att he sig hem till vovven. När jag väl var hemma kom mamma
förbi en sväng och även farmor tittade förbi. 
När främandet farit gjorde jag mig klar och for ut på byn där jag mötte upp Alexandra. Har ju
varit kvällsöppet i alla butiker ikväll och så har det varit skidlopp efter storgatan. Man hann
knappt med när skidåkarna swissade förbi. Inte för att vi kollade så mycket
på skidorna utan gick mest i affärerna och strosa. 
Handlade ingenting men när vi hade gjort alla affärer gick vi på Cafét och fikade. Där
satt vi ett ganska bra tag och bara surrade och mådde skönt. En rikigt trevlig kväll 
med andra ord :)
 
Nu sitter man hemma i en nybäddad säng,brevid en snarkande hund och känner
lillan busa runt i magen ♥ 
Funderar vad man skulle hittat på imorgon? Beror lite på vad det är för väder såklart. Är
det kasst väder kanske man tar och bakar något.. Jaa det återstår att se!
 
Hoppas ni alla haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback