v 39 :)

Tänk.. Snart har vi våran ängel i våra armar ♥
Är måttligt less nu på att känna mig som en valross på torra land haha.. 
 
 
Såg att jag fått en fråga och självklart svarar jag!
 
Frågan var om det finns någon chans att lillan vänder på sig så jag slipper
snittas.
Det finns såklart en liten chans att hon vänder sig rätt men både bm och 
förlossningsläkaren säger att i och med att hon legat i samma läge så pass
länge så har hon nog hittat "rätt läge". Antar att hon ligger så skönt att hon inte ser
någon vits med att vända sig. Nu börjar det ju dess utom bli
ganska så trångt i magen så platsen för en vändning finns kanske inte. 
Hoppas du förstår vad jag menar och att du är nöjd med mitt svar :)

Kommentarer
Anonym säger:

Blir snittet under veckan som kommer? :)

2014-02-23 | 12:36:29
Sofia säger:

Måste bara tacka för svaret :-)

2014-02-23 | 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback