Surhålet...

Idag har varit en tung dag på många vis haha...Jaa man ska alltid lära sig nå nytt!
Jobbade till halv 4 idag och sen var det bara hem, hämta hunden, sen hämta mamma och fara 
ut i skogen med Diva. Precis innan vi skulle hoppa in i bilen igen och fara hem så
bestämde sig den lilla damen för att rulla i något surhål nära ett dike. Vad som fanns i detta dike 
vetefaan men kan säga att hunden luktade inte kanelbulle iaf.. HUVVA!
Så när vi kom hem så var det bara fram med borstarna och kamma ut skiten. Måste dock har varit någon 
olja eller något annat härligt i detta surhål eftersom hela pälsen på gumman var som ett klister.
Så vad gör man? Jaa fick mer eller mindre vålda hon in i duschen (är som en brottningsmatch) med all
kraft jag har, inte lätt att slita i en hund på över 30 kilo.. Men men hunden är nu lite renare iaf
och pälsen är inte som ett klister. Däremot så har jag enormt ont i fogar och rygg nu.. Ajaj =/
Sen bjöd pappa på palt till middag och det var inte dumt!
 
Har inte vågat sätta mig ner något nu ikväll haha.. Tänkte att då tar jag min väll aldrig upp.
Så jag snabbbakade lite kladdkaksmuffins. Kul att ha något fika i frysen iaf :)
 
 
Har fått en tid på torsdag hos sjukgymnasten på torsdag för ryggen och ett intyg, så då
kanske man får några tips om hur man ska bära sig åt för att inte ha så ont. Kanske får
rådet att inte brottas med min hund? ;)  Eller vad tror ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback