Projekt!

Heej!
Då var det tisdag. Tycker veckorna flyger nästan fram. Idag har jag jobbat
en stund på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag påtat på här hemma. Ikväll ska jag och
Jocke ut och käka goomat med nån polare till han. Kommer bli trevligt! INte dumt att få käka
på resturang ibland ;)
 
Tänkte jag skulle ta och visa er vad jag pysslar på med i källaren här hemma. I väntan
på lillan i magen så håller jag på att måla och fixa lite gammla saker som jag och min syster hade när
vi var små. Tycker det är så trevligt att ha något gammalt som man gör om eftersom man själv har
använt det som barn.
Vad gör jag då? jaa för tillfället så håller jag på att måla våran vagga (den var i furu) vit och även 
en jättesöt liten korgstol som vi haft. Tror det kommer bli toppen! :)
 
 
Ska blir kul när det är klart!
 
Nu ska jag ta och käka något litet känner jag. Detta eviga ätande!
Haha Känner nån igen sig? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback