Ingen nytta!

Då var det måndag igen!
 
Har eran helg varit bra? Min har gått i jobbets tecken så för mig har det inte blivigt mycket
gjort. Igår blev en lång dag i och med att man ställde tillbaka klockan. Varför hålla på och mixtra med tiden
när det funkar så bra som det är?
 
Idag har jag iaf varit ledig. Har dock inte gjort någon större nytta alls. For och hälsade på hos
Anton och Alex och blev bjuden på paltlunch. Vilken lyx det är, att bli bjuden på käk :)
Sen har jag gjort lite ärenden på byn och bjudit mamma och pappa på middag. Käkade 
en variant av tacos. Fast utan tacokrydda och istället för köttfärs blev det kyckling. 
Dom har inget kök hemma i och med att dom håller på att göra om så då är man en snäll dotter och
låter dom käka här. Trevligt även för mig som är ensam när gubben jobbar!
Har även hunnit förbi Hanna och lilla Melissa ikväll en snabbsväng.
Så som skrivet, har som inte gjort någon nytta idag haha.. Men man måste ju få vara lat
vissa dagar va?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback