Bara börja kryssa!

Oj oj nu säger ryggen till mig att jag gjort för mycket. 
Men oj så skönt det är att få mycket gjort ;)
 
Idag har jag börjat måla i barnrummet. Tapeter är ju beställda och påväg så då måste jag måla
listerna kring fönstrerna (dom är furu) vita och golvlisterna. Har idag målat 2 varv kring fönstrerna. Så
skönt att man börjat med det!
 
Fullt kaaos! Men fint blir det förhoppningsvis :)
 
Fick även ett sms att jag hade ett paket på ica från Lekmer. Yeeeeey :D Har hämtat det
och vad tror ni då jag beställde? ;)
 
Blev en skötbädd och 2 förvaringskorgar från färg och form och en jättegullig mobil 
från Jabadabado.
Nu kan man börja kryssa av lite från listan iaf av vad som behöver inhandlas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback