3 oktober!

Hello!
 
Hur har ni det? Här rullar allt på som vanligt. Har haft fullt upp i veckan om man säger så hehe..
Vad har man då gjort? jaa jag har varit till luleå med min lilla mamma och shoppat lite diverse saker till
mig själv och till lilla bebben (såklart). Köpte mig ett par kanonsköna brallor på
HM som är riktiga växabyxor haha.. Ni ska få se dom nån dag :)
Till bebben inhandlades det lite till spjälsängen, skötbordet och nått klädesplagg fick följa hem.
Sen har jag hunnit vara hos MVC på koll och allt såg bra ut med lilla damen ♥.
 
Sen är det bara jobb och påt hemma som står på schemat. Har idag blivit bjuden på palt hos min
farmor. Mycket gott var det och såklart så käka man ju för mycket så jag är då
fortfarande extremt mätt. Att jag då sen ikväll har hunnit vara hos Hanna och hjälpt henne med hennes 
naglar och blivit bjuden på massa gott gjorde ju inte att man blev mindre mätt ;) Det bjöds bland annat 
på nybakta bullar. Åååh va det är gott!!!
 
Snodde denna bild av hanna. Visst ser dom kanongoda ut? :D Det var dom också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback