Vilken färg?

Som ni vet så har jag ju målat om och fixat lite saker till lillan. En korgstol, vaggan,
väggdekorationer och annat smått och gott.. Men det finns fortfarande en sak kvar som jag inte riktigt
vet vad jag ska göra med. Har mina små funderingar och ideér men inget som jag har bestämt mig för.
Är denna gunghäst!
 
 
Denna gunghäst hade jag och min syster då vi var små. Min farfar har gjort den och tror det är farmor som målat den. Jag ska låta medarna vara svarta men det är resten jag inte vet vad jag ska göra av.. Vill inte 
måla den helvit (tycker det kändes tråkigt) men funderar på typ röd kanske?
Vad tror ni? Har ni något förslag? :)
 

Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Den är ju jättesöt som den är :) men kanske rosa med vita prickar?

2013-11-04 | 16:10:49
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se
Pillan säger:

Jag tyckte den var fin som den är, men du skulle ju kanske kunna måla sitsen bara, röd eller nåt sånt! :)

Svar: Jaa det var ju också en ide! Det tåls att tänkas på ;)
None None

2013-11-07 | 00:19:44
Anna säger:

Jättefin!

2013-11-08 | 22:15:56
Bloggadress: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback