Grattis alla pappor!

Ska börja med att säga grattis till alla pappor där ute!
Ni har väl inte glömt att fira dom idag på farsdag?
Här hemma har vi firat den även fast Jocke inte riktigt än har blivit pappa, men han ska ju så
jag kan tycka att det räknas ;)
 
Här hemma började dagen med frukost på sängen för sambon och ett litet paket. I paketet låg det:
Chees hearts
Chokladhjärtan
Hans favvo deo
En tidning
Och en flaska med Morbergs glögg!
Har ni smakat den förresten? jag har inte gjort det och inte Jocke heller så ska bli himmla kul och
se om den är god.
 
Annars har denna dagen rullat på. Har varit och grattat min käre far och även han fick
ett litet paket. Sen har vi varit på hockey som hela dagen nästan. Älvsbyns A-lag spelade
idag igen och idag vann dom med 14 - 2. Ganska bra jobbat :D
Jocke spelade inte men han var däremot coach. 
Sen har mamma och pappa varit här och käkat middag. Blev älgskav och potatis. Mycket enkel
men oj så gott.
Just nu ligger jag i sängen och vilar min rygg och kan tala om att jag inte kommer att röra
mig om jag inte måste. Känns verkligen att man varit i farten idag :/ Hoppas
bara det är bättre imorgon så man kan jobba. men men.. Det får man se imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback