Gjort för mycket...

Ojoj va mina fogar värker :( 
 
Men det är mitt eget fel. jag vet ju om att jag inte får göra för mycket men hur svårt
är det inte när man är ledig och energin är på topp?
Idag har jag hunnit storstäda huset. Känns så skönt när man vet det är gjort. Har även städat
tvättstugan och bastun (var inte gjort på ett tag om man säger så). Känns helt galet skönt!
Har även hunnit vara på hockeymatch en sväng. Såg bara 1a perioden för sen var det
bara hem och göra käk med mamma. Sen kom pappa så vi alla käkade 
tillsammans. Så trevligt att ha nån och äta med när gubben jobbar kväll. När dom for hem
så blev jag rastlös så då drog jag igång och gjorde lite praliner. Riktigt roligt är det när man kommer
igång och har massa ideer. Hade dock inte allt hemma för att göra dom fyllningarna jag 
ville ha men men.. Dom blev goda ändå :)
 
När jag gör praliner är det lite smått kaos hemma haha.. Är choklad precis ÖVERALLT! Hela jag är
full i choklad haha..Här har jag bara gjort en form :)
 
Här är dom färdiga iaf :) 
Jag blev nöjd! Blev av alla sorters choklad med 2 olika fyllningar. Blev chokladmousefyllning och
nougatfyllning. 
 
Nu sitter jag i sängen och här ska jag sitta kvar. Tror jag ska ta och göra mina naglar lite fina
och slå på något på datorn. Låter som en toppenidé tycker jag.
Bara ladda upp för en ny dag imorgon. Är ju 1 december imorgon och det innebär ju
skyltsöndag. Brukar ni gå på det? jag tycker det är så mysigt :)

Kommentarer
Lillemor säger:

Men vilka proffspraliner! Nu blev jag inspirerad! Vart har du köpt formarna ifrån?

2013-12-01 | 21:44:21
Bloggadress: http://fridalillemorlidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback