Börjat julpynta!

Igår hann jag även med att göra advent här hemma. Vill ha klart det till helgen så
man slipper stressa med det då :)
 
Jag tycker verkligen om stjärnorna. Dom lyser så mysigt!! Älskar mina ljusstakar med för
den delen haha..
 
Hann även göra ett pepparkakshus igår haha.. Det blir jag aldrig för gammal för. Jag och mamma
brukar ju göra eget pepparkakshus varje år. Vi har gjort greveholmsslottet, en gammal 2vånings villa mm..
Men iår har ju mamma och pappa kaos hemma i och med att dom gör om köket så vi skippar
det iår och tar nya tag inför nästa jul!
Mitt köpeshus är ju inte alls lika glamoröst som dom vi brukar göra men vad 
gör det? Är ju så kul att pynta husen. Man blir verkligen barn på nytt och man skiter
fullständigt i att det blir fult som bara den. Mycket godis ska det vara och glasyr :D
 
 
Har ni hunnit julpynta nå då? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback