Ang det jag hittade i flaskan!

Såg att jag fått 2 kommentarer ang det jag hittade i Julmusten där ni tror att det är
någon i affären som öppnat flaskan och lagt ner gemen och hårnålen, men så är icke fallet.
Flaskan var helt försluten när jag köpte den och korken var förseglad. MInns detta eftersom jag fick
ta i för att få upp skiten haha... 
 
Men har iaf fått svar på mitt mail som jag skickade till spendrup och dom har svarat och har bett om
ursäkt. Ska även skicka ner gemen och hårnålen till dom så att dom kunde utreda det. Skulle även få
en varucheckar så jag är inte bitter nåmer! :) KOmmer ju inte alls vara på något stort belopp men
var ju inte pengar jag var ute efter heller. Ville mer att dom skulle veta vad jag hittat!
Så detta varkar lösa sig iaf :)

Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Ja de är så de minsta dom kan göra som sagt de kan ju orsaka skada med dom där grejerna i drickan.. Mycket bra att du kontaktade dom !!! :)

2013-11-26 | 21:36:55
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback