8 Guldklimpar

Oj så skönt med helg!
 
Idag har jag gjort många roliga saker. Jag har varit och kollat på hockey. Det var 
älvsbyns A-lag som spelade men tyvär spelade inte min sambo ppga jobb och annat. Men kul att
kolla ändå. Såg inte hela matchen men hörde att dom vann. Grattis grabbar!
Varför jag inte såg hela matchen var för att jag och mamma tog oss en tripp till Inger och hälsade på
henne och dessa 8 gobitar!!
 
Herregud så söta valpar är. Ville bara stoppa en i jackan och ta med den hem haha.. Tror ni Jocke
hade blivigt glad då? :D
 
Sen har jag även hunnit vara ute och lekt med Diva, käkat med mamma och "bakat". Vad jag har
bakat kommer i nästa inlägg. KANONgott är det och toppen nu inför jul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback