Mätaren står på plus!

Idag har det ju varit totalhärligt väder ute!
Sol och varmt och sommarkänslorna spirar. Även fast jag inte riktigt är kry så kan man ju bara
inte sitta inne en dag som denna. Så jag och Jocke for till norra så Diva fick springa av sig lite. Hon hann
även med några bad i älven.
Sen så har vi bara varit hemma och varit ute på altanen. Vi har fixat lite i våra blombänkar och tagit
upp dom sista lövhögarn. Jag har även tvärskurat av altanräckerna så att dom är vita och
inte svarta av skit hehe.. 
 
 
Nu längtar man bara tills gräset är grönt och blommorna blommar!
 
Sist jag va till Luleå så köpte jag mig en solsäng. Kan vara det bästa köpet på läänge. Tänk att nu
slipper man sola på gräset med alla kryp, och istället har man en egen "säng" att ligga på. Är ju toppen
om du frågar mig!
Köpte min på Jula för 250 kr så det är då inget dyrköp heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback