Lilla jul

Tjeeena!
 
Hoppas ni haft en bra 4e advent. Tänk nu är det snart julafton! :D
Min dag har varit bra. Vi har haft lillajulafton här hemma med Jockes pappa och Jockes 
syskon. Käkat litet julbord, fikat och haft lite julklappsöppning. Tror alla blev
nöjda. Hoppas det iaf!
Jag och Jocke fick en sådan fin julkorg av Jockes syster, ett presentkort på byn av hans bror
och en örontermometer av hans pappa. Mycket bra saker! Tusen tack åter igen :)
 
Ikväll har jag hängt hemma hos mamma och pappa. Syrran och Micke har ju kommit hem
nu över jul. Kul att träffa dom! Imorgon ska vi ha middag här hemma hos oss och sen ska vi kolla
på uppesittarkvällen. Förhoppningsvis vinner man sig en miljon eller två hehe... Drömma kan man 
väl få göra iaf?
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och bara må väääl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback