Första dagen! :)

IDag är det lördag den 21 dec.. Igår jobbade jag min sista dag!
Nu har jag gått på semester över jul/nyår och havandeskapspenning från 1/1. Känns helt sjukt
på ett sätt när man tänker att jag inte kommer att jobba på väldigt länge men
ska ju inte stick under stolen att det känns väldigt skönt ;)
Nu kan man börja landa här hemma, fixa klart barnrummet och njuta av bebismagen tills
lillan bestämmer sig att komma ut! ♥
 
Måste ju visa er vad jag fick av Hanna igår.
 
Fick en blomma, godisstrutar, ljus, tvål och prydnadsäpple. Hon hade även skrivit
en sådan fin dikt. Fick den för att jag jobbade sista dagen igår. Tusen tack vännen! Du är
guld värd!! :) Blev så glad!
 
Vad ska jag då göra på min första lediga dag?
Jag tror jag ska göra nå så kul som att tvätta och städa... Hahah.. Vi ska ha lillajulafton med
Jockes pappa och Jockes syskon här imorgon så då vill man ju ha lite fint :)
Ska även ta och borsta Diva ordentligt tror jag. Hon Löser så mycket hår nu så det är sjuk! Rent
äckligt om du frågar mig. Så får nog bli en sväng med borstarna!
Nääe, kanske det är dax att hoppa ut morgonrocken och göra nå nytta. Hoppas ni
får en bra dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback