Bra APT :)

Då var det tisdag. Bara en vecka kvar till julafton! Ojoj vad
tiden går :)
 
Idag har varit en bra dag. Har haft apt med jobbet hela dagen och vi var uppe i storforsen. Mycket
uppskattat från min sida vill jag lova. Blev både hotelfrulle, jullunch och eftermiddagsfika som
bestod av frukt och smoothi. Kan lova det var en mätt tjej i bilen hem haha..
Sen jag kom hem har jag fixat lite papper, dammsugit och plockat ur diskmaskin. Nu blir det nog
inte nog stora utsvängningar resten av kvällen. Måste dock fara och 
aktivera hunden lite men då är det ju hunden som ska jobba, inte jag.
Imorgon är jag ledig. Känns faktiskt gode så skönt! Sen är det bara 2 dar kvar att jobba och sen
är jag ledig lääänge. Konstigt...
 
Nääe nu är det väl bara dra upp den sovandes hunden och göra nå vettigt!
 
Älskade lilla vilding :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback