Bm besök :)

Hej hopp!
 
Idag har man jobbat. Går tyngre och tungre men nu har jag nedräkning på riktigt och kan
meddela att jag endast jobbar denna vecka och sen går jag på ledig :D Hur underbart ?!?!
Idag har även jag och magen varit på kontroll hos bm och allt såg bara bra ut med
lillan. Magen växer som den ska, hjärtljuden är så klara och fina och jag mår bra! ♥
Bara det där järnet som inte vill gå upp men jaja.. Bara inte jag mår dåligt så.
 
Är så härligt att ligga och ta på magen just nu. är nämligen så att lillan ligger så man känner 
precis vars huvet är och vars fötterna är. Brukar reta hon lite kring fötterna bara för att få känna 
hon röra på sig. Man blir fylld med sådan glädje! ♥
 
lillbulan för vääääääldigt många veckor sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback