Massa bra lediga dagar!

Ojoj så dålig uppdate det har varit nu! haha.. har verkligen haft fullt upp
även fast man varit ledig från jobb.
-
I torsdags drog jag och farmor till aträsk och var där nästan hela dagen. Diva
var ute och lekte med min farbrors hund Theo och hade det jättekul hehe.. Lite
synd att det regnade men vafaan.. man är ju inte gjord av socker!
I fredags så var vi med ett härligt gäng och käkade på Thaistället här på byn på
Afterwork. Sen när alla var mätte och belåtna så gick vi till hanna och Crille
där grabbarna såg hockey och brudarna surrade. Lyckad kombo? ;) haha
Sen på kvällen så tog jag och hanna vovvarna och släppte dom ute så dom fick busa av sig
lite. Snacka om glädje i en lösspringande hund!
-
I går då? jaa på förmiddagen var jag och mamma först till Piteå en sväng. mamma skulle
inhandla massa jord och jag skulle köpa mat till Diva. Men mer än så blev det
inte av den resan. Kort och gott!
Sen så var jag och Diva hemma hos mamma och pappa fram tll halv 3 (jocke var
och spelade fotboll) innan det var dax att fara hem och rusta sig inför fest i Kisan.
där kring 5 så snörde Jag, Jocke, Hanna och Crille oss i bilen, hämtade upp
2 familjepizzor och drog vidare till Eson och Perra. Sen eftersom droppade folket
in och det var en mycket trevlig kväll vill jag lova :) Blev dock inte så sent för mig eftersom
jag och jocke har varit på 3års kalas idag så då ville man ju vara pigg och inte sitta som
en levande död.
Idag har vi även blivigt bjudna på utegrillade hamburgare av mamma
och pappa. Är ju såååå himmla gott!
-
Så för att summera det hela har mina lediga dagar varit fulla i aktiviteter och trevligheter!
Bjuder på några bilder från dessa dagar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback