då var vi inne i maj!

Hej på er!
Då var vi inne i Maj månad. Herregud va fort det går..
-
Igår var det ju valborgmässoafton och den spenderades hos Evelina och Emil med
ett härligt gäng. Blev några korvar grillade och öl drukna. När det sen blev för kallt så gick vi in
och fortsatte trevligtheterna. Brudarna satt i köket och spelade spel (som förövrigt jag och
Pernilla vann ;) ) medans grabbarna satte sig och såg fotboll. Var en nykter dag för oss
brudar, grabbarna tog hand om den delen så att säga.. :P
Drog hem vid 1 tiden och la mig och var med Diva men somnade inte förens halv 5.. varför
jag inte kunde sova är en annan irriterande historia :P Hehe...
-
Eftersom jag inte sovit mer än typ 4 timmar idag så har dagen varit ganska tung för
mitt huvud. Men har ändå tagit tag i mig själv och hunnit med massor känns det då som.
Har varit och kollat på första majrundan som är varje år (Ett gäng med motorcyklar som kör
fyrkanten runt), varit hos mamma, handlat, städat, tvättat, bjudit Hanna och Crille
på middag och haft hundvård.
Nu sitter man i soffan och är totalt slut så ska nog ta och inta sängen!!
Här får ni nån bild från dessa 2 dagar :)
VALBORGS
1 MAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback