ingen sommar precis..

Har lämnat in min dator igen så nu har jag som inga bilder
eftersom jag sitter på Jockes dator nu.. Bilderna jag hade tänkt visa
får ni se en annan gång då :)
-
Idag har man mest jobbat, men på mina timmar så hann jag förbi mamma
en sväng. Diva fick vara ute och springa i skitvädret medans jag och
mamma stod på bron och kollade på haha.. För er nu som har missat det så har det
ju snöat hela dagen.. mindre kul i maj??!!!
Så känns lika bra att jobba då.
Tänker på dom som är på crusing i Piteå ikväll..  Såå synd att det blev detta
skitväder eftersom crusing är ju så trevligt när det är bra väder. men men kommer
ju fler kvällar med den aktiviteten!
Ska snart ta och lägga mig och tagga för en ny dag med jobb men först så måste
man ju förståss kolla in nätet en sväng. Ganska sjukt att man har en sådan
rutin haha.. men men thats life ;)

Detta ser man utanför fönstet =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback