garanterat!

Jaha då var det söndag och det betyder att min jobbarhelg är slut för
denna gång. Sköönt! PÅ något konstigt sätt så känns det inte som att det
är söndag. käns mer som en jaa.. måndag eller nå?! Kanske man har
gått och blivigt lite dygnsvild :P
-
Efter att jag slutat så var det hem, ner och starta tvätten, hämta Diva och dra till
mamma och pappa. Pappa bjöd mig påmat från grillen. Så gott det var!
Har även varit supereffektiv på min lunchrast idag och dammsög och
skurade hela lägenheten. Duktiga jag!
Nu är man iaf hemma igen och har precis kört igång dom 2 sista maskinerna.
Blir mycket tvätt eftersom man har en valp som skitar ner mina och jockes kläder och
filtar och annat.
Annars ikväll ska jag nog inte göra nå. Bara njuuta av att jag är ledig imorgon
tror jag.
-
Tror jag ska ta och spela lite gitarr innan man slår ner
röven i soffan och garanterat bli kvar där :P


Blev såå sugen på dessa!!!!!! Varför finns inte dom på byn? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback