Ett tag sen!

Ojojoj! Nu var det längesen jag uppdaterade här känner jag haha.. Men
sanningen är den att jag varken haft tid eller lust att sitta vid nån dator
dom senaste 5 dagarna. Har ju varit så många dagar med kanonväder och jocke har jag
haft hemma så då finns det massa som går före datorn vill jag lova :)
-
Vad har jag då pysslat på med dessa dagar då? jaa så mycket att jag inte minns
allt haha.. bra svar? men lite av det jag gjort är detta:
* Varit till Piteå
*städat
*Pysslat på balkongen
*Hälsat på massa folk
*Varit i storforsen med Jocke och Diva
*jobbat (såklart)
*Varit i Hannas stuga och grilla
* Hängt på norra
Jaa som sagt.. Listan kan göras lång!
Har varit bra dagar iaf och det är väl det som är huvudsaken?
-
Nyskurade möbler och mattan på plats! Dock inte klart än!
Storforsen :)
Dessa 2 bilder får ni nöja er med eftersom datorn inte vill göra som jag vill. får
inte mina mobilbilder till datorn.. men men.. Får pröva senare då!
-
Nu ska dammsugaren greppas och sen ska det skuras. Sen får man väl se vad man
hittar på förnå. En sväng till norra blir det då senare iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback