En sköön promenad!

Åååh vilket härligt väder det bjuds på idag!
Strålande sol är inte mig emot.
-
Jag var uppe halv 7 idag eftersom Diva väckte mig men somnade en stund till
sen och det var nog bra tror jag hehe.. När vi hade vaknat till liv bägge 2  så
gick vi ut på prommis. Gick bland annat och hälsade på farmor och surrade med hon
en stund innan vi gick hem igen. Kan lova att jag hade en trött hund när jag var hemma.
Sen har jag varit och gjort massa ärnden på byn, dammsugit och lagat
våfflor till lunch. Inte alls dåligt :)
-
Sen senare i eftermiddag ska jag nog ta och dra till mamma
och pappa en sväng. Är ju så tråkigt att bara vara hemma. Nån gång kan det ju
vara skönt men för det mesta vill jag ha något att göra. Speciellt denna årstid då det börjar
bli varmare och solen kikar fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback