Då var det gjort!!

Ledig = fullt upp! konstigt det där ;)
Ä sålänge idag har jag hunnit vara på långprommis med Diva, göra bort ärendena
på byn, diskat den gigantiska högen med disk och.... håll i er nu.... städat
ur min garderob!!!!!! :D Äntligen är det gjort! Blev dock inte såå mycket kläder som
fick åka i säcken men kan lova att det blev mer plats i garderoben iaf. Nu är det inte
ett helt träningspass för att få in kläder där :D
Är mer moln idag än igår men jag kan då lova att det är varmt ute.. Hojja! Är
som kvav och tung luft. Om detta vädret håller i sig idag tills på eftermiddagen ska
nog jag och Diva fara till mamma och leka lite. Och om solen är framme så
ska jag känna på älven med tårna. Är sääkert svinkallt men vafaan, man måste ju prova
för att veta!
-
En liten bit av min nystädade lilla vrå :)
Diva hade fullt upp med att bära galgar och kläder haha.. man måste
ju "hjälpa till" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback