Stolt matte på tjejkväll!

Hej på er!
Då var det lördag och imrogon kommer äntligen Jocke hem!! Han har ju far tusan inte hunnit
träffa Diva än. Ska bli så kul att få hem honom. Att man kommer ha han hemma i 2 veckor är ju mer
än ett plus ;)
-
Igår så var vi några brudar hos Hanna och drack vin och hade det
så trevligt. En perfekt start på helgen vill jag lova.
Hanna hade gjort så mycket gott så när jag gick över hem till oss så var man
sååå mätt så det stod en upp i halsen haha.. men det var lätt värt det!
-
Fick ju även vara sååå stolt över Diva igår. Lillbruttan var ju ensam här hemma
medans jag var över hos Hanna. Hon var så duktig! Hon lät inte ett ljud
nångång och gjorde inga hyss alls. Lillpärlan♥
-
Idag då?
Jaa jag och mamma ska nog träna lite bilåkning med Diva och kanske fara nånstans hon
kan springa av sig fritt i skogen. Vi får väl se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback