Skön helg :)

Hej på er!
Har ju inte så mycket tid nu mer för uppdatering eftersom jag har min lilla
brutta att ta hand om. Hon själ all min tid nu mera :) Inte mig emot!
Allt går då sååå bra med lilla Diva. Hon är verkligen en guldklimp! Just nu såg jag att hon
tjuvade min sko från skohyllan i hallen och jag kan ju nästan garantera vad jag hittar
i hennes bädd när jag går in i tvrummet haha.. Hon är för skön!
-
imorgon ska jag jobba, men bara en dagtur, och medans jag sliter på så ska
min kära mor vara "barnvakt". Kommer ju såklart kika förbi på lunchen och se hur
det går :) Sen när jag slutat kommer pappa också till mig så ska vi hela familjen käka
middag här. Ska bli mysigt!
-
Nääe bäst man kollar in vad hon gör nu lilltjejen!
Tacktikvila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback