Jag är inte som alla andra ;)

Hej på er!
Idag är det onsdag och jag är ledig! Kändes huur skönt som helst vill
jag lova. eftersom jag var uppe och klar före kl 9 så har jag hunnit
med en hel del innan klockan ens är 11.
Har hunnit vara på byn och göra nå ärenden. Ett av dom ärenderna var att
lämna in min dator på rep så nu är jag utan min bärbara. Men som tu är så har
ju jocke sin dator som jag får låna medans min är borta :)
Hoppas nu inte det tar så jävla lång tid bara..
-
vad dom andra planerna är för idag vet jag inte. Är så härligt ute så kanske
man hinner ta sig en prommis senare. Nu ska jag fortsätta med det jag
börja med igår och fortsatt med nu på morgon, nämligen att
"hundsäkra" lägenheten haha.. Vissa gör barnsäkert men inte jag ;) Har ju bland annat
tagit tag i öppnaspisen och rengjort den. Nu håller jag på med massa
städning och bortplockande av mattor och dylikt.
Är ju bara EN ynka vecka kvar nu tills vi hämtar hem lillbruttan, så då måste
det ju vara klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback