En riktigt rolig dag :)

Då har man tagit sig hem!
Idag har varit en rolig dag. Jag och jocke klev upp, gjorde oss klar och drog sedan
till Piteå där vi har spenderat några timmar på hundutställning. Var så kul
och se alla fina vovvar. Dom är ju så duktiga!!
Ett stort grattis till alla som vann :)
Innan vi drog hem så for vi in en sväng på Djurmagasinet och handlade lite. Blev
nån matskål, koppel, leksaker och lite sådant.
Vi blev även bjudna på middag hos mamma och pappa så har varit där
och käkat också. Har med andra ord hunnit med ganska mycket idag!
-
Jocke är just nu borta och ser hockey, så jag ska ta och göra mig klar, plocka
ihop mig lite och sen ska jag nog traska till Alex. Jag och Jocke ska vara där
ikväll och spela nå spel och bara må skönt medans alla andra ska vara ute och supa natten
long! Men kan ju tala om att detta gör inte mig nå. Ska bli
skönt att ta det lugnt!
-
nån bild sen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback