Bra start på helgen :D

Hej på er!
Igår var en sådan bra dag. Det var ju fredag ;)
När jag hade slutat klockan 4 så drog jag och mamma en sväng på byn
och sen hem och kasta i oss nå käk innan vi skulle styra kosan mot piteå
och hälsa på Diva. Herregud så sööt hon är!!! Helt sjukt va kär man kan
bli i en vovve. Nu är det ju bara 1 och en halv vecka tills vi har
hon här hemma. Ingen gladare än jag !
Sen var det bara brassa hem, hoppa i andra kläder, sminka sig och packa (detta
gjordes på 15 minuter så jag är goode mallig!!) för att sedan åka med Hanna
och Crille upp till Eson och Perra. Där var vi resten av kvällen, drack lite
vin, pratade och skrattade och hade det allmänt trevligt :)
Tack för en superkväll!
-
Idag är jag med min mor i stan. Ska inte ha något speciellt men man kan ju alltid
följa som sällskap, eller hur? :) kommer sääkert hem med något ändå!
Ska försöka hinna lägga upp bilderna på Diva och från kvällen
under dagen!
Bjuder på en bild på sötmalte sålänge :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback