vill inte bli sjuk..

Oooj så mätt jag är :S Har precis
smällt i mig grillkött och stripps. Känns som man har maten upp i halsen haha..
Idag jobbar jag kväll så sitter nu iprincip och väntar på att jag ska börja :P
Annars har det inte hänt mycket idag. Känner mig inte alls fräch i kroppen. Men det
är väl det som går nu.. Snorig, halvkonstig i halsen och seg. Hoppas bara jag inte får feber
eller nå..
Kanske är tur att man inte har någon febertermometer här hemma.. Haha annars  skulle man
väl känna efter för mycket.

Kommentarer
En tjej säger:

Hej jag såg att du hade fått ett par jättecoola tjocksockar som ser ut som Converse. Vars köpet man sådana? ;)

2012-01-30 | 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback