Tröttare än tröttast..

Måndag.. Igen..
Idag har jag jobbat från 7 till 3. Är så trött så jag håller på att somna där
jag sitter hehe.. Gruvar mig för att duscha eftersom jag ofta blir sååå
trött efter. Är nog värmen som gör det :)
När jag kom hem var det bara ner med tvätten. Hade totalt glömt att man måste
tvätte nångång haha.. Speciellt när jocke är hemma så måste hans kockkläder vara
tvättade tills han ska tillbaka igen. Glömmer fort bort det! Men nu är
då tvätten i maskin.. Sköönt!
-
Igår fick vi ju en tupp av Inger och Alf (man tackar och bockar) så den ska
vi käka ikväll. Alex oxh Anton skulle nog också komma och käka.
Sen ikväll ska jag duscha och bara må väl tror jag. Ansiktsmask, fixa naglar.. jaa
lite spa här hemma :) OM man nu orkar haha.. Fort så somnar man efter duschen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback