Nu måste jag agera!

Idag är jag lite pigare faktiskt :) Tror febern har lagt sig men huvudet är lite konstigt. Men
tar nån ipren då och då så man inte ska känna så mycket.
Idag har iaf jag och jocke varit med alla jävla säckar och kartonger på soptippen. Skönt
att bli av med dom!
Sen for vi och handlade lite eftersom vi ska bjuda Anton, Alex och Theo på middag. Vi måste
käka ut oss från frysen nämligen ;) heheh
När vi lika var på byn så gick vi in på Handplockat. Där fyndade jag 2 saker som jag är
såå nöjd över! Vad det blev får ni se senare.
-
Nu måste jag ta tag i det förbannade skåpet i köket. Har bara proppat in massa saker så
nu ser man då inte vad något är längre.. Så nu ska det rensas och kastas :) Sen måste jag
plocka ihop här hemma eftersom man får gäster sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback